


Katalog produktowy to podstawowe narzędzie wielu menadżerów sprzedaży. Przejrzysty i dobrze zaprojektowany katalog z listą produktów umożliwia zapoznanie się z ofertą firmy, głębsze poznanie właściwości oferowanych produktów, a także zachęca do kontaktu i w przejrzysty sposób prezentuje dane kontaktowe firmy.
Dobrze skonstruowany katalog produktów wzbudza zaufanie klienta do firmy oraz pozwala “opatrzyć się” z logo marki.
Zlecenie, które realizowałem oprócz opracowania układu stron, wymagało wykonania fotografii tkanin frotte oraz korekty kolorystyki zdjęć. Kolory uzyskiwany w druku (mieszanie farb CMYK) oraz barwienie przemysłowe (paleta RAL) nie są kompatybilne. Niemniej po konsultacjach z klientem oraz dzięki dobrej jakości druku udało się nam uzyskać referencyjne odwzorowanie barw. Agencja reklamowa dizz szybko i skutecznie przygotowuje różnorodne katalogi produktowe, zgodnie z oczekiwaniami klienta.