DIZZ

  • start
  • portfolio
  • klienci
  • o mnie
  • po godzinach


Works


     

Folder reklamowy dla hotelu sieci Artis


Creative Fields
LAYOUTY



Foldery reklamowe dla hoteli realizuje się głównie w oparciu o zdjęcia. To one mają przyciągnąć klienta i prawdopodobnie zadecydują o tym, czy zdecyduje się on finalnie na skorzystanie z oferty miejsca. Rzadko kiedy klient dysponuje czasem, aby zapoznać się dokładnie ze szczegółami oferty hotelu, a jeśli to robi – dzieje się to na drugim etapie wyboru – już po dokonaniu wstępnej selekcji. Z tego powodu ważne jest, aby zadbać o wizualną stronę folderu.

O czym warto pomyśleć projektując folder reklamowy dla hotelu?

Folder reklamowy hotelu może zawierać wymienne wkładki takie jak cennik pokoi, cennik sal konferencyjnych czy menu oferowane w hotelowej restauracji. Wkładkę można zaprojektować w postaci oddzielnej kartki – ulotki o wielkości folderu, mniejsze firmy często decydują się także na samodzielne dodrukowanie wkładki w postaci zwykłego wydruku z drukarki lub kserokopii. Ma to swoje uzasadnienie, gdy szczegółowa oferta cenowa lub produktowa ulega częstym zmianom. Folder drukowany w kolorze pełni wtedy głównie funkcje wizerunkowe.

Foldery dla hoteli najlepiej realizować na papierze kredowym (zalecane przez dizz kreda mat o wysokiej gramaturze).

Jak został zrealizowany ten projekt? Praca nad tym folderem obejmowała stworzenie layoutu, typografię oraz rozplanowanie treści i ilości stron. Teksty i zdjęcia zostały dostarczone zostały w formie elektronicznej. Projekt wykonany na zlecenie agencji Primo.

Jeśli szukasz agencji, która przygotuje dla Ciebie podobny folder – zadzwoń lub wyślij pytanie na adres podany w zakładce kontakt.

 
SHARE

Tweet







 

     




Powered by Wordpress. Workality Theme by Northeme Copyright ® dizz 2015
  • start
  • portfolio
  • klienci
  • o mnie
  • po godzinach