

Foldery reklamowe dla hoteli realizuje się głównie w oparciu o zdjęcia. To one mają przyciągnąć klienta i prawdopodobnie zadecydują o tym, czy zdecyduje się on finalnie na skorzystanie z oferty miejsca. Rzadko kiedy klient dysponuje czasem, aby zapoznać się dokładnie ze szczegółami oferty hotelu, a jeśli to robi – dzieje się to na drugim etapie wyboru – już po dokonaniu wstępnej selekcji. Z tego powodu ważne jest, aby zadbać o wizualną stronę folderu.
Folder reklamowy hotelu może zawierać wymienne wkładki takie jak cennik pokoi, cennik sal konferencyjnych czy menu oferowane w hotelowej restauracji. Wkładkę można zaprojektować w postaci oddzielnej kartki – ulotki o wielkości folderu, mniejsze firmy często decydują się także na samodzielne dodrukowanie wkładki w postaci zwykłego wydruku z drukarki lub kserokopii. Ma to swoje uzasadnienie, gdy szczegółowa oferta cenowa lub produktowa ulega częstym zmianom. Folder drukowany w kolorze pełni wtedy głównie funkcje wizerunkowe.
Foldery dla hoteli najlepiej realizować na papierze kredowym (zalecane przez dizz kreda mat o wysokiej gramaturze).
Jak został zrealizowany ten projekt? Praca nad tym folderem obejmowała stworzenie layoutu, typografię oraz rozplanowanie treści i ilości stron. Teksty i zdjęcia zostały dostarczone zostały w formie elektronicznej. Projekt wykonany na zlecenie agencji Primo.
Jeśli szukasz agencji, która przygotuje dla Ciebie podobny folder – zadzwoń lub wyślij pytanie na adres podany w zakładce kontakt.